Thursday, July 21, 2011

" DUA BULAN & SEHARI "

assalamualaikum & hai semua. :)

pagi ini ada kelapangan jadi tertarik sangat nak buat 'review' mengenai
"DUA BULAN & SEHARI/TWO MONTHS & A DAY"
eh apa tu? 
aha. bagi yang baru pertama kali dengar, meh saya buat kawan kawan semua rasa rugi kalau tak beli lagi zine indah ni. 

" paling mudah kau ingat, senyum aku yang kau curikan "

Friday, January 7
" hari tanpa yang di sayang "

ini kali pertama
tiada sepatah khabar dalam dua puluh empat jam
tak apa, aku masih doakan dia
selamat dan sihat sepanjang usianya
selama ketiadaanku
biar kita jauh
kau masih dekat di sini
di hati ini.

-adiwafi.

ini antara bait bait indah hasil nukilan hati halus insan bernama AdiWafi.
itu baru serangkap saya kongsikan & yang ini merupakan antara favourite saya di antara semua puisi hasil karyanya. mahu tahu cerita seterusnya segeralah dapat kan zine romantika ini eh! sejujurnya, saya sendiri cukup tertarik dengan setiap penggunaan bahasa, cara penyampaian & juga jalan penceritaan. cukup ringkas tapi cukup meninggalkan kesan. saya sendiri dapat rasakan rasa yang ingin diluah kan di dalam setiap bait bait. mungkin sebab saya juga merupakan pencinta puisi puisi indah atau memang naluri wanita itu lembut atau zine ini benar benar indah? jawapan saya?
sudah pasti lah ke tiga tiga nya sekali. keseluruhan nya menceritakan kisah percintaan si penulis bersama si cinta hati sejak hari pertama mereka bersama & sehingga lah ke akhir nya. nak tahu perjalanan percintaan & perhubungan mereka bersama selama "DUA BULAN & SEHARI" ni? cepat cepat beli dan saya yakin apa yang cuba di sampaikan oleh penulis sedikit sebanyak dapat kita rasakan manis nya, perit nya, sedih nya, kuat nya hembusan & tamparan sebuah rasa bernama "cinta".

klik di sini untuk maklumat pembelian okay!
one word to describe, berbaloi!
so cepat cepat dapatkan & sama sama kita merasai & berkongsi perkongsian rasa hati si penulis.

ini pula personal blog penulis dimana salah satu medium dia guna kan juga untuk
berkongsi rasa.



ini saya punya. kepunyaan awak awak bila lagi?
:)

.NazneenNajib.

3 comments:

adiwafi said...

auw auw!

Radin fadli said...

Best ke cerita dia?nanti leh la pinjam =)

My MiRa said...

hye dear...same la kite..me too suke pusi :)